Satryn DX is een kleine twin-stick shooty met oneindige niveaus van chaotische, op fysica gebaseerde slechteriken. red je vrienden om de scorevermenigvuldiger te verhogen. hoe groter de score, hoe meer power-ups er zullen verschijnen. Ik hoop dat je hersenen genieten van deze beloningslus.