Season Match 3: Curse of the Witch Crow
Season Match 3 is een fantastische casual game die je de kans geeft om de twaalf maanden te helpen een boze heks te overwinnen. Laat ze los voor de seizoenen om te herstellen! De verslavende match3-levels, puzzels en i-spy mini-games staan garant voor urenlang speelplezier. De prachtige visuals en ontspannende muziek dragen bij aan de charme van het sprookjesverhaal.