Shotgun Farmers
Ga de strijd aan met vijandige boeren in diverse gamemodi die de manier waarop je speelt veranderen. Zit over de hele map een kip achterna in Chicken Run, steel het prijsvarken van de vijand in Capture the Pig, verdedig de vogelverschrikker in King of the Crow, en nog veel meer!
Vecht tegen zombies in de modus Horde, waar je het opneemt tegen golven geïnfecteerde boeren en dieren. Blijf jij tot het einde overeind, tot aan de eindbaas?
Level je boer en voltooi uitdagingen om hoeden, schep-skins, kostuums en emotes vrij te spelen.
Speel online met tot wel 10 spelers per match in openbare lobby's en privéruimtes. Neem het in de modus Practice op tegen AI-bots om je landbouwskills offline te verbeteren of speel samen met je vrienden tegen andere spelers online.
Shotgun Farmers wordt regelmatig geüpdatet met nieuwe wapens, looks, tijdelijk beschikbare gamemodi en nieuwe maps.