Snake vs Snake is een razendsnelle snakegame met een krankzinnige gevechtsstand met power-ups en nog veel meer. De game is gebaseerd op de klassieke snakegame, maar is veel sneller en heeft ondersteuning voor multiplayer.
Strijd tegen spelers van over de hele wereld en word de allerbeste speler. Bewijs voor eens en altijd dat jij de beste snakespeler ter wereld bent.