Snaky Snakes
Snaky Snakes is een spannend spel waarin de speler een slang bestuurt door willekeurig gegenereerde obstakels terwijl hij kersen verzamelt. Elke kers vergroot de lengte en de score van de slang. Daarnaast kan de speler kersen gebruiken om nieuwe omgevingen te kopen, zoals Desert, Asia en Ballroom in de winkel in het spel. Het doel is om een zo hoog mogelijke score te halen en alle omgevingen vrij te spelen.