Ontdek een nieuwe wereld vol intergalactische uitdagingen met Sokobalien - het puzzelspel dat je verder dan de aarde brengt! Ben jij klaar om een spannend avontuur aan te gaan en de bouwer te worden van de grootste ruimteboerderij in de Melkweg?
In Sokobalien neem je de rol aan van een moedig buitenaards wezen dat vastberaden is om een boerderij van epische proporties te creëren. Jouw missie is om koeien, schapen, varkens en kippen te duwen, zodat ze correct worden ontvoerd door de stralen van de UFO's. Wees voorbereid op steeds complexere uitdagingen, want je zult jouw strategische vaardigheden en probleemoplossend vermogen moeten gebruiken om obstakels te overwinnen en succes te behalen.