SongPop Party
SongPop Party is de nieuwste toevoeging aan de grootste muziektrivia-franchise ter wereld. Met heeft een enorme catalogus, van cultklassiekers tot de tophits van vandaag kun je honderdduizenden bijzondere nummers vrijspelen zowel per genre, artiest, decennium, onderwerp en nog veel meer.
Speel met maximaal 8 vrienden of familieleden op de bank of online voor de ultieme muziek-trivia party! Test je kennis online tegen tegenstanders en muziekfans van over de hele wereld. Ontdek op basis van je vaardigheden en muziekvoorkeuren nieuwe afspeellijsten en train jezelf om de beste te worden.
SongPop Party heeft muziek voor iedere generatie, of het nu de hits van vroeger zijn of de beste nummers van vandaag. Van de gouwe ouwe tot de hits van gisteren, iedereen kan meedoen! Kies je favoriete avatar die past bij je muziekpersoonlijkheid of je nu van pop houdt, fan bent van EDM, of een metalhead.
Geen meezinger... of toch wel? Je weet wat er gaat gebeuren; je kunt er niets tegen doen! Duik in de wereld van muziektrivia met SongPop Party en wordt de ultieme meester van muziektrivia!