Yao Xiu is een doodnormale jongedame uit een edel gezin. Ze past echter niet in het gezin, wat haar enorm stoort. Trouwen is de enige oplossing om haar familie te verlaten en een nieuwe te beginnen. Op de vooravond van de grote dag wordt ze echter vermoord.
Wanneer Yao Xiu haar ogen weer opent, bevindt ze zich in een tijdlus, waardoor ze dezelfde dag keer op keer opnieuw moet beleven.
Haar is verteld dat ze drie kansen heeft om zichzelf te redden. Als ze drie keer verliest, eindigt het spel, en daarmee haar leven.