Space Routine
De speler bestuurt de leden van een ruimtegezin die hun dagelijkse routines doorlopen, zoals met een jetpack naar het werk gaan, naar school gaan, deelnemen aan vrijetijdsactiviteiten, boodschappen doen, de auto repareren of vervangen, en wat kwaliteitstijd doorbrengen met de familie.
Het spel biedt een originele kijk op het simulatiegenre van het leven, waarbij grappige natuurkundemechanica worden geïntegreerd in de gameplay en een grappige retrostijl met veel verwijzingen naar de popcultuur die sterk zullen resoneren met het innerlijke kind van de speler.
Space Routine presenteert een sciencefictionperspectief op het dagelijks leven en moedigt spelers aan om na te denken over hun eigen dagelijkse routines en gezinsleven.