Space Tail: Every Journey Leads Home
De plot van het spel is geïnspireerd op echte gebeurtenissen, toen mensen hun verovering van de ruimte begonnen door dieren naar de sterren te sturen. We wilden dat het een soort eerbetoon zou zijn aan alle dieren die de weg vrijmaakten voor mensen om de ruimte in te gaan. De meeste van deze dieren, de eerste astronauten, hebben de reis niet overleefd. Ons verhaal vertelt over de avonturen van een hond genaamd Bea, die... de kansen wist te verslaan.
Bea is een vrolijk en moedig personage, maar de speler moet niet vergeten dat ze gewoon een... hond is. Ze heeft alle kenmerken van een bastaard - ze blaft, jaagt graag op haar eigen staart en leert over de wereld via haar zintuigen. Bea kan snuffelen, luisteren en observeren. Dit zijn de belangrijkste mechanismen van de detectivemodus die haar zullen helpen bij het verkennen en begrijpen van haar omgeving.
Bea reist door de ruimte en ontdekt meer planeten. Elke planeet is anders en heeft zijn specifieke bewoners, die ofwel vrienden kunnen worden met de hoofdpersoon ofwel heel onvriendelijk tegen haar kunnen zijn. We zijn ervan overtuigd dat het samen met Bea verkennen van deze wondere wereld de speler veel voldoening en plezier zal geven.