Spear Master
Spear Master is een actie spel waarbij je speren gooit naar stuiterende ballen om ze te splijten. Vernietig vijanden, los puzzels op, praat met personages, vecht tegen woeste eindbazen en verdedig de wereld tegen het oude kwaad dat bekend staat als de Tarr.