Star Gagnant
Dit systeem is tot stand gekomen na overleg tussen ontwikkelaar Terarin en supervisor Takahashi Meijin.
Het punt van strategie is om een geschikte snelle vuursnelheid te selecteren in overeenstemming met de situatie en de SPECIALE meter te beheren.
De missie is voltooid als je alle stadia hebt voltooid. Er zijn 4 moeilijkheidsgraden.
In de caravanmodus strijd je gedurende slechts 2 minuten om hoge scores op een speciaal podium.
In de uitdagingsmodus worden je controlevaardigheden bij elke uitdaging geëvalueerd en wordt je algemene rang aan het einde weergegeven.
Je zult in staat zijn om je objectief te evalueren controle vaardigheden en gebruik ze als kansen voor verbetering.
Bevat twee versies: de originele versie van HIROKKEY en de chiptune-arrangementversie van Taku Shiiba.
En in de caravan- en uitdagingsmodus creëerde Takeaki "KINOKO" Kunimoto de muziek.