Stickin’ the Landing is een ontspannend puzzelspel waarbij je stickers en hun zwaartekrachtkrachten gebruikt om een ruimteschip langs bizarre werelden te leiden tot je je bestemming bereikt. Reis door de hoekjes en gaatjes van het huis en ontdek alles wat dit prachtige universum te bieden heeft!