Sugar Tanks 2
Opnieuw moet je je lieve thuiswereld verdedigen tegen kwaadaardige grijze tanks, in een poging alle kleur uit het snoepbos te stelen!
Ontgrendel meer helden met hun eigen leuke voordelen en upgrade je tank. Verzamel levens, bommen en schilden en word de sterkste held.