Super Bear Adventure
Reis door het koninkrijk en de verschillende regio's in dit 3D-avontuur geïnspireerd op games uit de late jaren 90. Verken elke regio vrij, onthul hun geheimen en red je berenvrienden! Dit rijk was ooit een vredige plek, totdat de bijen paarse honing begonnen te produceren, een vreemde substantie die iedereen die ervan eet verandert in een hersenloze vijand. Je speelt als Baaren, een moedige beer die op een zoektocht gaat om het koninkrijk te bevrijden van deze onbekende bedreiging.
Onderweg vind je een heleboel verzamelobjecten, voorwerpen om je personage aan te passen, spannende plaatsen om te verkennen, snelle voertuigen om in te rijden, dagelijkse uitdagingen om je vaardigheden te testen en leuke minigames om te spelen. Met Baarens eenvoudige maar complete set bewegingen kun je steile bergen beklimmen, het opnemen tegen gevaarlijke vijanden en deze wereld vol verrassingen verkennen.