De wereld is in gevaar. Kwade krachten uit het verleden komen om onze planeet te vernietigen en het enige individu dat Mrs. President vertrouwt om onze levens te redden is een super gespecialiseerde spionkip. Kruip in de huid van deze gevederde geheim agent terwijl hij de vrije wereld verdedigt tegen verdoemenis in een actiegame vol rennen en schieten waar van alles in zit, met een beetje kip en anime-meiden bovendien. Doorkruis 6 unieke werelden en schiet je een weg door talloze vijanden tot je een legende wordt.