Neem plaats op het podium en laat je familie en vrienden zien hoe slim je bent door zoveel mogelijk partjes te verzamelen en te winnen! Daag spelers van over de hele wereld uit of neem het op tegen je kijkers op Twitch. Honderden nieuwe vragen, aangepaste moeilijkheidsgraden en een diverse cast van personages: nu kan iedereen meespelen en de spanning van een snelle tv-show ervaren.