Terminal 81 is een indie job simulatie, mysterie, en psychologische horror game met retro visuele esthetiek. Het spel vindt plaats in 2008, in een fictieve buurt in de stad São Paulo, in Brazilië.
Als gevolg van de wereldwijde financiële crisis van 2008 besloot Lorena te emigreren naar de grote en welvarende stad São Paulo om werk te vinden om haar familie te helpen. Lorena slaagde er gemakkelijk in om een baan te krijgen in een supermarkt, wat ze niet wist is dat de buurt waar ze zou werken Terminal 81 was, een oude industriële buurt geplaagd door armoede, misdaad, en vuil.
Tijdens haar verblijf in Terminal 81 komt Lorena erachter dat een groep jonge vrouwen is ontvoerd. Bij het verkennen van de buurt en het ontmoeten van haar inwoners, realiseert ze zich dat de realiteit van Terminal 81 veel duisterder is dan het lijkt. Wat leek op een eenvoudige Latijns-Amerikaanse buurt, met alle slechte dingen die dat met zich meebrengt, is het een gevaarlijk gebied gedomineerd door een mysterieuze "criminele organisatie" die moorden, prostitutie en mensenhandel uitvoert.
Verken Terminal 81, ontmoet de personages, volg je moreel kompas, neem beslissingen, en kom tot een conclusie.