The Legend of Gwen
Gwen was net aangekomen op de toverschool, ze wilde de beste Heks van de wereld worden, tot haar pech kwam ze op een slecht moment aan, net toen ze aankwam kon ze niet eens haar welkomstfeestje houden omdat er een verrassingsgast was..."Het Kwaad !"
Het kwaad aarzelde geen twee keer en begon alles uit de school te slopen! Wie zal Gwen nu leren over tovenarij?! Zal ze het alleen kunnen leren, zal ze de obstakels van het kwaad kunnen overwinnen en de school kunnen herstellen? Help Gwen met deze uitdaging en versla het kwaad (als je kunt!).