The Talos Principle: Deluxe Edition
The Talos Principle is een filosofische first-person puzzelgame van Croteam, de bedenkers van de serie Serious Sam, geschreven door Tom Jubert (FTL, The Swapper) en Jonas Kyratzes (Infinite Ocean). Je speelt de rol van een zelfstandig denkende kunstmatige intelligentie die zich in een simulatie van de grootste ruïnes van de mensheid bevindt en die onlosmakelijk verbonden is met een mysterieuze kathedraal. Los steeds complexere puzzels op in een metafysische parabel over intelligentie en betekenis in een wereld die onvermijdelijk gedoemd is.