The Wild Case
In dit verhaalgerichte avontuur ontmoeten de spelers talrijke kleurrijke personages, maken ze mysterieuze ontmoetingen mee en lossen ze verspreid over het spel puzzels op.
De hoofdpersoon is een man die vreemde gebeurtenissen onderzoekt—een soort paranormale detective. Op een dag ontvangt hij een brief waarin hij om hulp wordt gevraagd: vreemde wezens terroriseren een dorpje dat zich diep in de uitgestrekte bossen bevindt. Met gloeiende ogen en de merkwaardige vaardigheid jagers te ontlopen, kan het hier om meer dan gewone dieren gaan.
Wees er klaar voor te vragen: Wie zag wat? Waarom denken ze dat het om iets bovennatuurlijks gaat? Zullen ze jouw onderzoek steunen of dwarsbomen? Wie is jouw bondgenoot en wie is jouw vijand? In het verlaten dorp staan je een reeks interessante taken en dialogen te wachten.