Theft Ride Legacy
Als een ervaren motorrijder navigeer je door verlaten pakhuizen om de gestolen buit van een bankoverval terug te krijgen. Gebruik verlaten pakhuizen als je speeltuin, ontwijk obstakels en race tegen de klok om zoveel mogelijk buit te verzamelen.
Met spannende gameplay, uitdagende levels en de spanning van de achtervolging is dit spel perfect voor iedereen die op zoek is naar een hartveroverende uitdaging.