To the Top, Mammoth!
Concurreer met andere spelers in een torenklimuitdaging! Je schattige klimmerhuisdieren staan te popelen om de wenteltrappen van de met valstrikken bezette kasteeltoren te veroveren! Race tegen anderen in multiplayer, of versla je beste tijd, verzamel munten, ontgrendel voordelen en cosmetica! Leer de fouten uit je verleden te voorkomen door je eigen geest op de trap te zien!
De meest gewaardeerde (en ook meest schattige) torenklimmers kwamen bijeen om elkaar uit te dagen! Sluit je bij hen aan en verdien je plaats op het versus multiplayer scorebord!