Tools Up! + Ready.Steady Ship! Bundle
In Tools Up! is het doel om te repareren, verven, meubels te verplaatsen en verder een chaotische tijd te hebben! Neem de taak solo op je, maar 4-speler co-op is waar de actie is. Werk samen met vrienden en werk tegen de klok om de renovaties af te ronden. Werk snel, maar efficiënt, verplaats dat meubilair en probeer onderweg geen vriendschap te verpesten!
In Ready, Steady, Ship! bouw je de best mogelijke transportbandopstelling alleen of huur je een vriend in om te helpen in 2-speler bank co-op. Niets is zo eenvoudig als het lijkt en uiteindelijk zal de fabriek gekkere uitdagingen presenteren, zoals een open achterdeur die elke verpakking naar buiten zuigt. Het is aan jou om de beste manier te vinden om deze gevaren te navigeren en deze items eruit te halen. Verzending gebeurt. Verlies alleen geen pakketten!