Toonsters : Crossing Worlds
Verken de wereld in verschillende regio's, van het rustige Ulaho-strand tot de gevaarlijke Lostlands, elke regio verbergt een hoop geheimen!
Upgrade je Toonsters, vind de zeldzaamste soorten en neem het op tegen andere trainers om de grootste Toonsters-verzamelaar te worden!