Touhou: New World
De tempelmaagd Reimu Hakurei en de magiër Marisa Kirisame zijn geïsoleerd van de wereld door een mystieke barrière en wonen relatief rustig in het land van Gensokyo, wanneer ze terechtkomen in het onbekende grondgebied van de buitenwereld. Na een toevallige ontmoeting met Sumireko, een menselijk meisje dat is geobsedeerd door Gensokyo en al zijn wonderen, vinden onze hoofdrolspelers uiteindelijk hun weg terug naar huis, maar nu met een onverwachte gast op sleeptouw. Sumireko's komst kondigt niet alleen chaos aan voor Gensokyo, maar ook voor de buitenwereld! Het is aan Reimu en Marisa om de mysteries te ontrafelen die hun thuis bedreigen en de vrede in het land te herstellen.
Van Ankake Spa, het team achter Touhou: Scarlet Curiosity. Van fans voor fans: overstijg de grenzen van Gensokyo in dit met liefde gemaakte Touhou Project-spel!
Help vriendelijke inwoners van Gensokyo door verloren zielen te vinden, vreemde gebieden te onderzoeken en schijngevechten te voeren. Je wordt royaal beloond en kunt een paar tips leren die je helpen bij je zoektocht.
Gebruik je favoriete vaardigheden in de strijd om te levelen, en upgrade essentiële statistieken zoals leven en aanvalskracht om sterker te worden. Stem Reimu en Marisa af op je speelstijl aan en overwin alle obstakels.