Maak je klaar voor een sluipvariant van tegelschuifpuzzels terwijl je door de hersenkrakende kamers van Tricky Thief gaat!
Neem de rol aan van een ongrijpbare inbreker. Kruip langs de muren van elke kamer en verzamel munten terwijl je de patrouillerende bewakers te slim af probeert te zijn. Er zijn tientallen levels die bestaan uit één scherm en van bovenaf worden gepresenteerd in een charmante minimalistische 3D-stijl.