Als Trophy zal je uitdagend terrein en hindernissen moeten trotseren, zoals water, sneeuw ,bewegende platformen en zelfs gewichtloosheid. Verzamel power-ups and upgrade Trophy's gezondheid en arsenaal, allemaal terwijl je vijanden verslaat door de levels heen.
Bescherm de vreedzame planeet Gearus 9 tegen de kwaadaardige machines van Lord Q terwijl je rent, springt en schiet naar je einddoel! Verzamel tijdens je avontuur verborgen power-ups en verla de grootste eindbazen die je ooit hebt gezien in 8-bit!