Turok 2: Seeds of Evil
Nadat hij de Campaigner heeft verslagen, gooit Turok de Chronocepter in een vulkaan om hem te vernietigen. Helaas wekt de resulterende ontploffing een nog dodelijke kracht: de Primagen. Opnieuw wordt Turok belast met de taak om de vrede te herstellen in het land en te voorkomen dat de Primagen de aarde samenvoegt met de onderwereld.
Vecht je een weg door 25 verschillende soorten vijanden met wiegende buiken, knipperende ogen, uitstrekkende tentakels en bijtende kaken. Van prehistorische raptors tot geëvolueerde Flesh Eaters en de uiteindelijk de Moeder aller beesten; je wilt ze allemaal verslaan!
Vuur meerdere afketsende hagelschoten af met de Shredder. Stamp vijanden plat terwijl je een met kanonnen bewapende Triceratops berijdt!