Twice Reborn: A Vampire Visual Novel
Als je een vampier zou tegenkomen, zou je dan je menselijkheid beschermen of het bloed omarmen? In Twice Reborn wordt onderwijsassistent Mark Delaware een nieuwe vampier in een gemeenschap die gedwongen moet onderduiken. Zijn mentor Michelson heeft ervoor gezorgd dat Mark de Enforcer wordt, een gevreesde scheidsrechter die de ruziënde vampierhuizen de Code laat volgen.
Als belangrijke vampiers in de gemeenschap omkomen door brandstichting, is het aan Mark om het vampirisme te omarmen of een manier te vinden om zijn menselijkheid terug te krijgen. Interactie met mensen en vampiers vereist heel wat gegoochel. Niet iedereen kan Marks beslissing waarderen en niet alle relaties houden stand. Sommigen zien hem graag dood, anderen willen hem aan hun kant. Marks antwoorden in deze gevaarlijke gemeenschap zijn van invloed op hun reacties en het verloop van het verhaal.