Two Point Hospital
Bouw een ziekenhuis vanuit het niets op tot een meesterwerk en ontwerp de prachtigste - of meest functionele - gezondheidsinstelling in heel Two Point County.
Optimaliseer het ontwerp van het ziekenhuis om meer patiënten (en geld) binnen te krijgen, en deel gangen, kamers en wachtruimtes in volgens jouw exacte specificaties. Breid je ziekenhuis uit naar meerdere gebouwen en zorg dat je zo veel mogelijk patiënten binnen krijgt.
In Two Point County hoef je niet de gebruikelijke patiënten te verwachten. In deze wereld kom je allerlei ongebruikelijke ziektes tegen, van lichthoofdigheid tot kubisme, en ze hebben allemaal hun eigen speciale genezingsmachine nodig.
Stel diagnoses van ziektes, bouw de juiste kamers om ze te behandelen, neem de juiste medewerkers aan en bereid je dan maar voor, want één van deze ziektes genezen is nog maar het begin.
Als je eenmaal een ziekte hebt overwonnen, onderzoek je verbeterde genezingen en machines, en tover je je ziekenhuis om tot een niet te stoppen gezondheidszorggigant.
Tijd om de academische wereld op z'n kop te zetten! Heb je een drang om te studeren? Of heb je gewoon zin om een educatief meesterwerk neer te zetten? Two Point Campus zit tjokvol nieuwe creatieve tools om de universiteit van je dromen te bouwen.
Bouw voor het eerst aan de buitenkant terwijl je op een leeg stuk natuurterrein je eigen, heerlijk educatieve campusomgeving ontwikkelt met de beste onderwijsvoorzieningen van het hele land. Leg paden aan met nieuwe, eenvoudig te gebruiken tools. Kleed de omgeving aan met fantastische collecties planten en bloemen. Je kunt het zo gek niet bedenken (als je in-game banksaldo het er ook maar mee eens is).
In plaats van de gewoonlijke academische kost genieten studenten in Two Point County van een selectie wilde en wonderbaarlijke opleidingen: van Knight School (we willen allemaal wel eens een keer ridder zijn, toch?), tot de watertandende Gastronomy waar je studenten overheerlijk voedsel bereiden, zoals gigantische pizza's en enorme taarten.