GOOI IEDEREEN IN HET ROND!
De game is uitgerust met een slow-motion precisiebediening op 360 graden waarmee je alles en iedereen op het scherm kunt zwaaien, draaien, duwen, schuiven en katapulteren. Geen enkele misdadiger, zombie of twijfelende vampier is nog veilig. Gebruik fysica om puzzels op te lossen, missies te voltooien, bijzondere niveaus te ontgrendelen en alle geheimen te onthullen!