Undead Horde
Als dodenbezweerder wek je lijken tot leven. Undead Horde is een necromantische actiegame met elementen van RPG's, strategiegames en hack-'n'-slash-games. Breng bijna elk soort vijand weer tot leven en bouw een leger op met tientallen ondode soldaten. Voer het bevel over je ondode oorlogsmachine en strijd tegen de levenden en hun leider, koning Paladin Benevictor. Rust je dodenbezweerder uit met eindeloze hoeveelheden buit en leid je leger naar de overwinning!