Wat gebeurde er nu echt bij Varney Lake?
1954. Tijdens de lange, hete zomer brengen Jimmy, Doug en Christine hun vierde vakantie samen door aan Varney Lake. Tienerliefdes, streken en kaarttrucjes, lange dagen vol avontuur, een droom om de plaatselijke drive-in van de sloop te redden; het zijn kinderen op weg naar hun volwassenheid.
1981. Paranormaal onderzoeker Lou Hill heeft een aanknopingspunt voor een verbluffende zaak. Weet hij de veertigers Christine en Jimmy ervan te overtuigen hem de waarheid over die zomer te vertellen? Kennen ze zichzelf wel echt?
Varney Lake is de tweede Pixel Pulp; een nieuwe reeks interactieve avonturen van romanschrijver Nico Saraintaris en kunstenaar Fernando Martinez Ruppel. Pixel Pulps vertellen aangrijpende verhalen die zijn geïnspireerd op pulp fiction rond het midden van de 20e eeuw en de graphics van thuiscomputers uit de jaren 80. De Pixel Pulps-collectie bestaan uit drie spellen: Mothmen 1966, Varney Lake en Bahnsen Knights.