Virtual Families Cook Off: Chapter 2 Farm Life
Steek de grill aan, meng je marinades, word een echte chef en start je eigen Cook-Off nu!
Virtual Families Cook Off combineert time-management met het renoveren en decoreren van woningen! Bedien je familie en de volledige buurt! Ga koken, grillen en bakken en baan jezelf een weg om een absolute meesterchef te worden! Geef je zuurverdiende munten uit om je woning te personaliseren en zo de waarde ervan te verhogen!
Cook Off maaltijden zijn heerlijk divers! Ontdek nieuwe gerechten van Hong Kong tot Boston en overal daar tussen in! Tover Mexicaanse ontbijtkommen met eieren, avocado en chorizo uit je hoed!
Serveer lekkere Japanse sushi, klassieke Canadese maple-stroop of Jamaicaanse gemarineerde kip! Bereid sappige hamburgers, hartige Amerikaanse steaks, verrukkelijke Italiaanse pizza, ijsjes, pasta en risotto! Bak een taart met drie verschillende soorten melk, superzoete cupcakes en nog zo veel meer! Er zijn talloze recepten om te proberen.
Upgrade je gerechten om meer geld te verdienen, hoe zaliger je gerechten, hoe meer je klanten zullen betalen. Opwaardeer je keukenapparatuur, zodat je capaciteit toeneemt en je bereidingstijd afneemt, je zou toch niet willen dat één van je gasten moet wachten? Elk item in deze fantastische game kan worden geüpgraded, en je voelt ontzettend veel voldoening terwijl je evolueert van achtertuin-BBQ- tot vijfsterren chef!