Wall of insanity
Wall of Insanity is a new project from the creators of the Slaughter game series.
It features a dark storyline, intense action, and a mystical journey into a dead, smoldering world.
You will face the unknown. A descent into a kingdom of anxiety and madness. The path through the abyss will be difficult, the trek extremely dangerous, and you will be left almost hopeless.
A police operation to detain a dangerous cult's sectarians leads to unexpectedly deadly consequences. That squad vanished under mysterious circumstances, and the Special Unit soldiers sent in to investigate their disappearance find just an empty, abandoned house. This is only where the story begins...