Deze game is een muzikaal avontuur waarin je de wereld zingend redt! Speel als een onnozele muzikant die een wereldreis maakt om meer te ontdekken over de mysterieuze Earthsong, die het naderende einde van het universum moet voorkomen. Het is aan jou om je liederen te zingen, de geheimen van de wereld te ontrafelen en nieuwe vrienden te maken!