Yuletide Legends: Who Framed Santa Claus
Het winterseizoen is de drukste tijd van het jaar voor de Kerstdetective en dit jaar zal het niet anders zijn. Je zit, als Brigitte Woolf, net met je mok warme chocolademelk lekker weggezakt in je comfortabele stoel als de vrouw van de Kerstman je plannen komt verstoren.
In tijden van zoveel kwaad en zo'n agressieve aanval op de wintertijd heb jij geen andere keuze: je legt je boek neer en gooit je warme dekentje van je af om, met je vergrootglas in de hand, fantastisch speurwerk te laten zien. Zeker aangezien je veel magische en mythische mensen zult ontmoeten, zoals de sneeuwkoningin, Vadertje Vorst en Krampus.