Zombies in City: Apocalypse Survival
Infectie met een dodelijk virus heeft de wereld in een dode zone veranderd en nu moet je op avontuur gaan, koste wat kost overleven en een manier vinden om de zombie-apocalyps te stoppen. Probeer niet dood te gaan, overleven is boven alles! Anders is de mensheid ten dode opgeschreven. De plaag moet gestopt worden! Elke zombie moet worden vernietigd!