Zumaji Delux
In Zumaji is het doel duidelijk: elimineer alle ballen die langs een aangewezen pad rollen, waarbij hun naderende aankomst wordt aangegeven door variabele graden van opening. Balanceer met twee ballen tegelijk, schakel naadloos tussen hen met een aanraking op de schildpad-schelp. De inzet is hoog; zodra een bal de gouden tempel bereikt, volgen anderen snel, wat je een leven kost.
Voorkom de dreigende bedreiging door gekleurde ballen vanuit de mond van de schildpad te lanceren, botsend met de voortstuwende keten. Zie explosies wanneer drie of meer ballen van dezelfde kleur elkaar ontmoeten, wat mogelijk een kettingreactie veroorzaakt. Elimineer met succes alle ballen op het scherm om het level te voltooien.
Zumaji Deluxe! is een boeiend arcadespel dat eindeloze uren entertainment belooft. Met 300 levels om te veroveren, wekelijkse beloningen om te claimen en meeslepende geluiden en melodieën, dompel jezelf onder in dit amusante avontuur dat je aan het scherm gekluisterd zal houden.