In het hart van deze indie-twist op Pong schuilt een cerebrale puzzelgame.
Bestuur een Pong-bal die zich wil bevrijden van zijn leven dat vastzit tussen twee peddels. Verken een gevaarlijke, minimalistische wereld, gewapend met een eenvoudige besturing met twee knoppen: tik op een knop om 45 graden diagonaal van richting te veranderen en houd een knop ingedrukt om een pijnlijke sprint vooruit te ontketenen. Dat is alles wat je nodig hebt om omgevingspuzzels en labyrintische levels op te lossen. Om elke hoek ligt een nieuwe uitdaging die je vaardigheden met twee knoppen en probleemoplossend vermogen op de proef stelt. Een verscheidenheid aan moeilijke vijanden en eindbazen helpt je je tijd te verdoen terwijl je door 30 levels navigeert, verspreid over vier werelden.
Grensverleggend puzzelen: De eenvoudige besturing met twee knoppen verraadt een complexe en meeslepende gameplay. Gebruik je reflexen en denk vooruit om gevaren te ontwijken, schakelaars om te zetten en je een weg door 30 lastige levels te stuiteren. Verborgen verzamelobjecten dwingen je om elke centimeter van de minimalistische kaarten te verkennen.
Een sereen geluidslandschap: Een soundtrack van ambient jams brengt je in de stemming en helpt je het hoofd koel te houden terwijl je je een weg baant door het minimalistische doolhof.
Een emotionele reis: Een raadselachtig verhaal over twijfel, angst en zelfacceptatie, woordeloos verteld door middel van eenvoudige effecten en gameplay.