Cobra Kai 2: Dojos Rising
Eagle Fang, Cobra Kai, Miyagi-Do... welke is jouw dojo? Je reis begint met die keuze, maar daarna is het aan jou om het krachtigste team te werven, terwijl je een meester wordt in jouw vechtstijl en gevechten wint om het NALATENSCHAP van jouw dojo veilig te stellen als de All Valley Karate Grand Champion!