Junior Labyrinth
Twaalf geheimen die verborgen zijn in de doolhof van het toverkasteel wachten om ontdekt te worden! De paden veranderen echter voortdurend: waar zojuist nog een vrije doorgang was, staat nu ineens een muur! Wie kan zich het beste door de gangen bewegen om de meeste geheimen te bereiken?