Little Friends: Puppy Island
Begin aan een spannend nieuw avontuur waarin je nog beter voor je hondjes leert zorgen! Verken een paradijselijk eiland, vind spannende nieuwe locaties, graaf schatten op en laat je van je avontuurlijke kant zien met je nieuwe Little Friends.
Sluit vriendschap met negen verschillende hondenrassen en vind de perfecte metgezel voor je avontuur! Ontmoet tijdens het wandelen nieuwe puppy's en neem ze in huis om voor ze te zorgen. Maak foto's met de camera in de game voor blijvende herinneringen.
Ontdek nieuwe locaties, verzamel grondstoffen en help je hondenvriendjes allerlei nieuwe activiteitenplekken bouwen op het eiland! Van hondenspa's tot hondenscholen en van frisbeeparken tot accessoirewinkels, je kunt heel veel bouwen om samen met de bewoners van te genieten!
Met keuze uit meer dan 350 kleurrijke outfits geef je je hondje een unieke eigen stijl! Van tiara's en jurken tot hanenkammen en zonnebrillen - pas de look van je hondje naar hartenlust aan!