Neptunia: Sisters VS Sisters
In Neptunia: Sisters VS Sisters speel je als de Goddess Candidates, geleid door Nepgear, die na twee jaar ontwaken uit hun slaap en zien dat Gamindustri is opgeschud door een verraderlijk kwaad, het Trendi-fenomeen. Tijdens hun slaap zijn de inwoners van Gamindustri de nieuwe rPhone gaan gebruiken als hun voornaamste manier van communiceren, aangezien ze hun huis niet kunnen verlaten door alle monsters die buiten rondzwerven.
Nu moet je samenwerken met oude en nieuwe vrienden om de totale vernietiging van het geliefde Gamindustri te voorkomen!
C-C-C-Combo Maker! – Tijdens je ontdekkingsreis in Gamindustri kom je allerlei vijanden tegen – het is tijd om in actie te komen! Gebruik combo's en maak de ene na de andere aanval in realtime. Grijp de controle over het slagveld in een uniek, tactisch gevechtssysteem!
Hoor je de mensen tsjirpen? – In het spoor van verwoesting dat het Trendi-fenomeen heeft veroorzaakt, heeft het grootste deel van de bevolking een rPhone aangeschaft voor al hun dagelijkse benodigdheden, waaronder communicatie. Tijdens je reis kun je verbinden met het sociale netwerk Chirper om een aantal zijmissies op je te nemen voor mensen in nood en speciale beloningen te verdienen!
Match Game '23 – Je kunt drie groepsleden tegelijkertijd het slagveld op sturen. Koppel je teamleden aan een partner voor betere statistieken en elementaire bonussen. Hoe sterker de band, hoe beter de bonus!"