Minigames: Er wacht je een spannend assortiment minigames! Inclusief scènes uit het programma! Stap in de wereld van Pui Pui Molcar met een mix van leuke minigames uit alle genres! Geef een feestje en dans, of speel zelfs een potje 'cops and robbers'! Maximaal vier spelers kunnen genieten van in totaal 10 minigames!
Rondhangen: Geniet van vertederende Molcar-reacties! Er zullen meer Molcars naar de stad komen zodra deze begint op te bloeien! Er zijn meer dan 40 Molcars die je kunt ontmoeten! Heb je een favoriet gevonden? Probeer hem te voeren en te aaien - je zult al snel de beste vriendjes zijn! Gooi een wortel in een menigte en kijk hoe ze er vandoor gaan!
Verkleden: Eindeloos veel accessoires om ze aan te passen. Pronk met je Molcar gevoel voor mode met een assortiment van meer dan 80 accessoires om mee te mixen en matchen! Deze hebben zelfs een schat aan originele accessoires voor het spel die je nergens anders vindt!
Fotostudio: Hiermee kun je elk moment vastleggen en ook aanpassen. Zorg ervoor dat je je kiekjes deelt!