Piofiore: Episodio 1926
Ga terug naar de stad Burlone in Italië... de thuisbasis van drie machtige maffiafamilies die strijden om de macht. Liliana Adornato is een wees met een verborgen verleden dat verbonden is met het lot van de stad. Maar wanneer een nieuw gevaar opduikt, moeten de families Falzone, Visconti en Lao-Shu een tijdelijke wapenstilstand sluiten en samenwerken om een gestolen relikwie terug te vinden en de machtsverhoudingen te herstellen.