Race met Ryan en al jouw favoriete vrienden uit Ryan's World!
Ryan's World is tot leven gekomen en is net zo kleurrijk, leuk en snel als jij je had voorgesteld. Kies een racer, ga naar een van de zes magische locaties en trap het gaspedaal in om je vrienden en familie te laten zien wie de snelste racer is.
Maar dit is geen gewone wedstrijd! De beroemde Mystery Eggs van Ryan liggen over elke baan verspreid en ze zitten bomvol verrassingen die jou ondersteunen, zoals Burger Shields, Super Glue Sticky, Trick Surprise Eggs en nog veel meer. Er zijn een heleboel personages uit Ryan’s World te vinden, zoals Ryan in zijn politiewagen, Red Titan, Gus the Gummy Gator, Pirate Combo Panda, plus nog veel meer om vrij te spelen terwijl jij je een weg naar de top racet. Van de miniatuurwereld van Fantasy Park tot het piratenrijk Treasure Island en nog veel verder, elke wereld zit bomvol geheime wegen, gladde hellingen en de fantasie van kinderen!
De bediening is eenvoudig, je kunt automatisch versnellen en er is een tutorial om jongere spelers door hun eerste videogame te leiden, zodat bestuurders van alle leeftijden kunnen racen met Ryan. Race naar de top in de Carrièrestand of haal je vrienden in tijdens een race voor 2 - 4 spelers op een gedeeld scherm. Scheur jij als eerste over de finish?