Skylanders Imaginators
Laat je verbeelding de vrije loop in Skylanders Imaginators voor de Nintendo Switch! Maak je eigen Skylanders of gebruik bestaande om samen met de oppermachtige Senseis Skylands te redden.
Skylands is in gevaar! Kaos heeft Mind Magic, een eeuwenoude kracht, ontdekt! Daarmee heeft hij een onstuitbaar leger Doomlanders op de been gebracht. Alle hoop rust op jou, Poortmeester. Sluit je aan bij de Senseis, geheimzinnige krijgers uit Skylands, en houd Kaos tegen met behulp van je verbeelding!