Gratis demo verkrijgbaar!*
Win het ultieme voedselgevecht in Sushi Striker: The Way of Sushido op de Nintendo Switch. In deze razendsnelle actie-puzzelgame moet je kleurrijke borden op elkaar stapelen. Hierdoor kun je krachtige aanvallen maken en borden naar je tegenstander smijten.
Speel als Musashi, een jonge held met bovengemiddelde honger! Ontrafel het mysterie achter Musashi's verdwenen ouders en de beruchte sushistrijd en verdedig je land tegen het oprukkende Keizerrijk, zodat iedereen weer in vrede van zijn sushi kan genieten. Maar pas op, jonge krijger, want er liggen veel superieure sushi-samoerai op de loer. Je moet het beste uit jezelf halen en snakken naar succes om als sushimeester uit de strijd te komen!
Er is meer in de strijd nodig dan alleen lekkere trek. In Sushi Striker: The Way of Sushido zul je vele sushiwezentjes tegenkomen die Sushigami's heten. Zorg dat je vrienden met ze wordt, neem tot drie Sushigami's mee en gebruik hun krachten in je voordeel. Je zult ook vele goodies vrijspelen, waamee je de sushigevechten nog pittiger kunt maken. Er zijn namelijk ontzettend veel aanpassingsopties!